تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها گفت: در روز ۲۹ فروردین (روز ارتش) همه پروازهای ۳ فرودگاه امام خمینی، مهرآباد و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی شود. 
تهران – اقتصاد برتر – ۲۸ فروردین ۹۶
به گزارش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سعید اکبری اظهار کرد: به منظور حفظ ایمنی پرنده های شرکت کننده در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، کلیه پروازهای غیر نظامی فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین لغو شده است.
 وی افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی طی یک ماه گذشته به همه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شد که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی شود.
 اکبری تصریح کرد:  همچنین همه ایرلاین های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.
 مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:20 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 2637
بازدید کل : 84204
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->